حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

سخت است ...

سخت است زن باشی و بخواهی مردانگی را به مرد یاد بدهی ...




آدمی ...

آدمی به خودی خود نمی افتد .

اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که به خدا تکیه نکرده است ...

مشکلات امروز تو برای امروز کافیست ... مشکلات فردایت را به امروز اضافه نکن .


         

قبرستان ...


قبرستان ها را دیده ای ؟؟؟



پر از جوان است . این جوانان همان هایی هستند که می خواستند زمان پیری توبه کنند ، ولی همه که پیر نمی شوند ...

حال این روزهایم ...

یه وقتایی هست که نسبت به همه چیز بی احساس و بی تفاوت میشی ...

فقط دوست داری نباشی ... همین 

...


پشت در اتاق عمل ، تنها جاییست که همه مومن می شوند ...


             

سوت پایان ...

سوت پایان را بزنید ...

صداقت من حریف هرزگی زمانه نمی شود ...

قبول !!! من باختم ...



...


چقدر آبروی دلم را خریده اند ، این سه نقطه ها ...