حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

!!!

آدمایی که از رابطه های طولانی میان بیرون خطرناکن

چون اونا میفهمن میشه یه چیزایی رو از دست داد و نَـمــُــــرد …

نظرات 2 + ارسال نظر
یک مادر سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 07:35 http://formyboy.blogsky.com/

اینکه تشخیص بدی این آدم جزء کدوم دسته است خیلی سخته
و مردم بیشتر دوست دارن آدما رو طوری ببینند که خودشون دوست دارند نه اونطوری که واقعا هستند..
عزیز خوشحال میشم بهم سر بزنی منتظرت هستم

الی پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 15:34

سلام عزیزم
بعضیا از یه رابطه طولانی میان بیرون چون زجر میکشن.این آدما ترس ندارن.اونایی ترس دارن که با نامردی دور یه رابطه رو خط میکشن مثل یه لباس که دوسش ندارنو میندازنش دور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.