حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

" امانت " یا " اهانت " ؟؟!!

هنگامی که روح در تو دمیده می شود ، در شکم یک زن هستی ...

هنگامی که گریه می کنی ، در آغوش یک زن هستی ...

هنگامی که عاشق می شوی ، در قلب یک زن هستی ...

زن " امانت " است نه هدفی برای " اهانت " ...

مـــوســـــــــی !!!

مـــوســـــــــــــــی !!!


عصایت را قرض می خواهم ، برای نجات دل هایی که بی گدار به آب زدند ...


     

دلم خودم را میخواهد ...

این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم ، خودم باشم ...

دیگر نه حرص به دست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن ...

هر کس مرا می خواهد ، برای خودم بخواهد ...

دلم ناجور هوای خودم را کرده است ...


   

روزگاریست

روزگاریست که آدم ها فقط " سقف مشترک " دارند ، نه " زندگی مشترک " !!!


مـــراقــــــــب بـاشـــــــــیـد :

مـــراقــــــــب بـاشـــــــــیـد :

%1 دغـــدغــــــــــه میـتــــــونـه گـنـــــــد بـزنــــــــه بـه 99% آرامــــش ... 

عزرائیــــــل !!!

میـــــان ایــن همـــــه کـه جـــــــان آدم را به لــب می رسـاننــــد ...

نــــام عــــزرائیــل ، بــد در رفتـــه اســت !!!


         

    

تاوان ...

یــــادمــان بــاشـــد ؛ تــاوان کـــارهــایمـــان ، دامـن عزیزانمـــان را هــم می گیــــرد ...


همچـــون ما ؛ که تـــاوان یک لحظــــه غفلــــت آدم و حـــوا را می دهیــــــم ...