حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

مـــوســـــــــی !!!

مـــوســـــــــــــــی !!!


عصایت را قرض می خواهم ، برای نجات دل هایی که بی گدار به آب زدند ...


     

نظرات 2 + ارسال نظر
فاکتوریل جمعه 8 آذر 1392 ساعت 14:39

من عصا نمیخواهم
این بار دل به دریا میزنم برایت.......

moniy پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 15:58 http://smell-of-rain.mihanblog.com

سلام اگه باتبادل لینک موافق بودین خبرم کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.