حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

درد بـی درمـــــــــون

یه وقتایی ...

یه حرفایی ...

چنان آتیشت میزنه ؛

که دوست داری فریاد بزنی ؛

اما نمیتونی !!!
حتی دیگه نفس کشیدن هم برات سخت میشه !!!

تمام وجودت میشه بغض ...

بغضی که نمیترکه ...

به این میگن : درد

" درد بـی درمـــــــون "


نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:07 http://www.ghamkadeh20.mihanblog.com

سسسسلام.خوووبی؟
مرسسسی بهم سرزدی.باتبادل لینک موافقم.منوبااسم دلتنگتم بلینک
باچه اسمی لینکت کنم؟

ساناز سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:37 http://ghamkadeh20.mihanblog.com

سلام خوبی؟؟؟
خیلی پست قشنگی بووودمرسی
خوشحال میشم به منم سربزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.