حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

زندگی ...

زندگی به من آموخت ...

" هیچ چیز " از " هیچ کس " بعید نیست ...  


آهای مردک ...

آهای مردک !!! با توام ...

کاش می فهمیدی ، مرد بودن به گریه نکردن نیست ...

به گریه نیانداختن است ...

حال این روزهایم ...

احساس بی کسی بدترین حس دنیاست ...
اینکه واقعا وقتی با خودت رو راست ِ رو راست باشی ، میبینی هیچکسو نداری که پشتت باشه ...