حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

آهای مردک ...

آهای مردک !!! با توام ...

کاش می فهمیدی ، مرد بودن به گریه نکردن نیست ...

به گریه نیانداختن است ...

نظرات 4 + ارسال نظر
الی دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 15:38

الان هر مردی این متنو بخونه میگه یعنی من مرد نیستم؟؟!!!

سیاوش یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 22:30 http://mesle-man-divoone.mihanblog.com

سلام! جمله خیلی قشنگی بود! مرسی...

ما دو تا یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 22:36

خدایا...اندکی نفهمی عطاکن!!!!مُردیم ازبس فهمیدیم وبه روی خودمون نیاوردیم

یک مادر شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:48

سلام عزیزم
خوبی ؟
نگران حالتم
بهتری؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.