حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حال این روزهایم ...

احساس بی کسی بدترین حس دنیاست ...
اینکه واقعا وقتی با خودت رو راست ِ رو راست باشی ، میبینی هیچکسو نداری که پشتت باشه ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
الی دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 15:41

همیشه خدا هست که ...

لادنی سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 12:54 http://khateratemoon.ir

عزیزم چی شده؟؟
ایشالا ود دوباره همه چیز روبه راه بشه...

ما دو تا یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 22:45

خدایا یا خیلی برگردون عقب یا بزن جلو...
این جای زندگی دلم خیلی گرفته!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.