حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

دلم خودم را میخواهد ...

این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم ، خودم باشم ...

دیگر نه حرص به دست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن ...

هر کس مرا می خواهد ، برای خودم بخواهد ...

دلم ناجور هوای خودم را کرده است ...


   

نظرات 2 + ارسال نظر
فاکتوریل جمعه 8 آذر 1392 ساعت 14:42

نه دیگر دلی نمانده....
که اگر بود باز هم به هوای تو میتپید

سیاوش سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 21:19 http://mesle-man-divoone.mihanblog.com

مثل همیشه زیبا!
انتخاباتون تکه ها!
مرسی که سر زدی!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.