حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

نسل من ...

بوسه های مجازی ...

هوس های سرد ...

آغوش های خیالی ...

احساساتی از جنس دکمه های کیبرد !!!
نسل من ، نسلی است که احساساتش را پشت همین کابل سیم ها قربانی می کند !!!




نظرات 1 + ارسال نظر
الی یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 09:48

از بس نسل ما دچار افسردگی شده!نمونش آهنگ وبلاگ خودت!چرا اینقدر عاشق غم شدیم؟؟!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.