حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

حرفهای من

اینجا مــن ، منـــــــــم ... خود واقعی ام با افکار و عقایدی که بدون ترس از هیچ موجودی توان ابـــــراز آن را دارم ... از هر چه بخواهــــم و تا آنجا که دوست بــــدارم خــــواهم گفت ... بـــــــدون هیــچ دلهـــــــــره ای ... اینجا مـــن ، منـــــــــــــــم

خدایا ؛ قربون خداییت


خدایا قربون عدلت بشم ، اما برای بعضیا خیلی بهتر خدایی میکنی ...



نظرات 3 + ارسال نظر
خاکی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 17:41 http://tobejavan71.blogsky.com

از درد دنیا نمیشه فرار کرد...

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 21:52

درجواب الی:
واقعاً تو عمل هم همین طور که نوشتی ، هستی؟

الی یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 09:44

و من باز دلم را به این خوش میکنم که خدا هرکه را بیشتر دوست دارد بیشتر در سختی و ابتلا قرارش میدهد...

بله ...
هر که در این بزم مقرب تر است *** جام بلا بیشترش میدهند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.